Presscode

Společnost Cinema City spustila svou největší marketingovou aktivit

V prvním prázdninovém týdnu odstartovala společnost Cinema City svou největší marketingovou aktivitu, tentokrát pod názvem POZNEJ SVOU VÝHERNÍ VSTUPENKU. Ve hře je více než půl milionu cen, v hodnotě vyšší než 25 milionů korun. Hlavní výhrou je nový osobní automobil Hyundai Tucson.


SUMMER PROMO, tentokrát pod názvem POZNEJ SVOU VÝHERNÍ VSTUPENKU je každoroční soutěž pro všechny návštěvníky kina, kteří zaregistrují svou vstupenku. Hraje se o ceny jako jsou poukazy na nákup v Klenotech Aurum, skipasy do areálu Špindlerova Mlýna, osobní automobil Hyundai Tucson, vstupenky do kina či slevy na občerstvení. Kampaň bude letos podpořena především pomocí on-line marketingových kanálů, sociálních sítí a influencerů. „Tato letní soutěž je pro nás každý rok velmi úspěšná, a proto v ní stále pokračujeme. Diváci se do ní aktivně zapojují, loni jich bylo více než 290 000. Vědí totiž, že výherní jsou všechny vstupenky,“ uvedl marketingový ředitel Cinema City Robert Švec.


Kreativní koncept pro tuto kampaň společnost Cinema City tendrovala celosíťově. Mezinárodního tendru se také účastnila jedna agentura z ČR. Nakonec zvítězil koncept maďarské agentury ACG, která následně připravila kampaň celkem pro šest zemí.


https://www.youtube.com/watch?v=aS5YtvoJxIo


Soutěž trvá po celé léto od 1. 7. do 31. 8. Zákazníci mohou své vstupenky registrovat na www.vyhernivstupenka.cz nebo přímo na tabletech umístěných v kinech. 


Více informací naleznete na www.cinemacity.cz/vyhernivstupenka

Zobrazit všechny