Presscode

Profi fanda gastronomie Martin Škoda zahájil grilovací sezónu se značkou Campingaz

Martin Škoda není vyučený kuchař, jak sám o sobě říká, je profi fanda gastronomie. Vaření a jídlo bere jako součást životního stylu, zábavu a radost. Jako sedmnáctiletý vydal svoji první kuchařku a nyní, po čtyřech letech, je na světě další kuchařka, která netradičně spojila dvě Martinovy vášně, jídlo a hudbu dohromady. Ze všeho nejraději má Martin rád grilování a také tu atmosféru kolem toho. Právě proto již druhým rokem spolupracuje se značkou Campingaz, jednou z největších značek v oblasti prodeje grilů po celé Evropě.


Na zahájení grilovací sezóny přišli milovníci dobrého jídla, pití a hlavně grilování. Mezi pozvanými hosty, kteří přišli hledat inspiraci pro nadcházející grilovací sezónu, byla Monika Marešová, Pavel Zedníček s manželkou Hankou Kousalovou nebo Jiří Adamec s manželkou a svými dvěma dětmi. I když je režisér Jiří Adamec permanentně zaneprázdněn, pro tentokrát si čas na chvíli našel. Všechny známé tváře si na chvíli obsluhu grilu vyzkoušely samy a každý z nich dostal vzácné rady a typy právě od Martina Škody, pod jehož taktovkou se jídlo na akci podávalo.


Gril se dá rozpálit téměř kdykoliv a kdekoliv. Není k tomu nic moc potřeba a přitom parádní výsledek je téměř vždy zaručený. Na letošní sezónu jsem se těšil obzvlášť, protože Campingaz přišel s parádní technickou a designovou novinkou mezi grily,“ říká Martin Škoda, který si tak na zahájení letošní sezóny na grilu z řady Master, konkrétně Master 4 Series Woody gril, zkusil grilovat a obsloužil dokonce třicet hostů najednou.


 


Značka Campingaz má přes šedesát let zkušeností s inovacemi a prodejem grilů a jejich příslušenstvím. Pro tento rok jsou jednoznačnou novinkou grily z řady Master, které mají vylepšené funkce, technologie a design,“ říká za značku Campingaz, manažer Lukáš Horovitz, který doufá, že se z hromadného zahájení grilovací sezóny stane tradice.

Zobrazit všechny