Presscode

Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku

Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci. Kromě televizních spotů se tento benefit bude až do poloviny října komunikovat prostřednictvím online médií, YouTube, PR a sociálních sítí. Bonusem nejen pro klienty Buřinky bude soutěž o 24 kávovarů, která poběží na Instagramu.


Od 20. srpna mohou televizní diváci vídat aktualizovaný TV spot Buřinky režiséra Milana Baloga, ve kterém hraje opět hlavní roli kuchyně. Tématem 20´ spotu je novinka ÚVĚR BEZ FAKTUR. Klientům výrazně zjednoduší dokládání účelovosti. U nezajištěných úvěrů od Buřinky nemusí dokládat faktury, stačí fotografie před a po skončení rekonstrukce či výstavby a soupis prací. U zajištěných úvěrů je možné dokládat účelovost i aktualizací znaleckého posudku.


Zároveň s kampaní bude pro klienty Buřinky spuštěno uživatelsky komfortní webové rozhraní pro nahrání potřebných fotografií a dokumentů, a to přímo na internetových stránkách Buřinky: https://www.burinka.cz/zasilani-podkladu-a-dokumentu/.


Buřinka zákazníky přesvědčuje, že je skvělým partnerem všech českých domácností při rekonstrukci a snaží se v duchu své vize „Společně měníme bydlení v domov“ nabídnout co nejjednodušší a nejsnadnější financování představ o vysněném domově. Z Úvěru od Buřinky si mohou nyní klienti pořídit i další položky, které až dosud nebylo možné úvěrem financovat. Jde například o bílou i černou elektroniku nebo domácí textil, pokud si je klient pořídí v souvislosti s rekonstrukcí či výstavbou.


Hlavním produktem, který Buřinka v této komunikační kampani propaguje, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně.

Zobrazit všechny